I must have flowers, always, and always.

Како што веќе знаете во тек е кампањата на BU Македонија и јас потполно ја подржав затоа што самата тема насловена "Absolute Me" многу ми се допаѓа. Сакам кога луѓето што ме опкружуваат се тотално слободни да бидат апсолутно свои и полни со позитивна енергија.

За да се пријавите и да учествувате во кампањата потребно е само  да се регистирате со вашиот Facebook или е-маил на www.absolutemestories.com/macedonia  и да креирате ваш профил на кој треба да прикачите фотографии или видеа. Бидете потполно слободни, свои  и креирајте ваша уникатна приказна.
Најдобрите приказни ќе добијат вредни награди меѓу кои и iPhone 7 32 GB Rose Gold и 2 карти за EXIT Festival. Не ја пропуштајте шанцата да се издвоите од другите и да освоите вредни награди.













Previous
Next Post »
Thanks for your comment