Biomed Органска Козметика



Здраво после подолго време. Денес ви пишувам рецензија на производи за нега на кожата. Сите производи се од германскиот бренд Biomed.
Органски се и со квалитетни состојки.

Омилен производ ми е дефинитивно Детокс кремата за лице. Ја користев тој период кога кожата ми беше многу сува, иритирана и со акни. После 1 месец од користење кожата дефинитивно многу позитивно ми се промени. Ми беше посјајна, не ја чувствував затегната или сува и акните полека почнаа да се повлекуваат. Секако дека редовно правам различни третмани за лице што ми помагаат во борбата со акни. 
Овој крем го користев 2 пати дневно после чистење на лицето. Би го препорачала за секаков тип на кожа. Не ја масти кожата ама сепак многу ја хидрира. 



Следен производ што го добив беше Biotox се работи за серум што би требало да биде на некој начин и природен ботокс т.е. да ги измазни линиите на лицето и кожата да изгледа поздраво. Овој серум го тестираше една девојка што ми е мноу блиска. Нејзините впечатоци беа дека добила по здрав изглед и по мазна текстура ама во однос на линиите не приметила никакво подобрување. 

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1tylQwJKkGsBsJV6vnSEQRoYytBF1TrEn

https://drive.google.com/uc?export=view&id=124p7lDI_7Kb_PGWj9C7SOsBIqYKQfcXE
Возбудена бев многу дека добив серум за трепки. Најчесто сум многу скептична во однос на овие производи затоа што до сега сите производи од овој тип ме оставиле рамнодушна. 
Овој серум ме изненади позитивно иако морам да признаам не сум редовна во негово користење. Приметив разлика особено после користење на вештачки трепки. Трепките не ми беа оштетени и на местата каде што немав толку волумен или беа по празни добив нови трепки. 

Biomed има многу производи, би ви препорачала да го посетите нивниот сајт и да ги разгледате производите. Особено ако сте заитересирани во козметика со проверени состојки. Јас имам код од кој што не заработувам ама вие добивате 30% попуст. Кодот е BLOGROSEE
Линк до сајтот: https://www.biomedorganics.de/en/home
На инстаграм често споделувам рецензии па можете да ме следите таму. Мојот инстаграм е @beautyblogbyazize
Previous
Next Post »
Thanks for your comment